Voelen: 
Bij voelen heb ik deze reclame gekozen: https://www.youtube.com/watch?v=vnVuqfXohxc
In het filmpje is te zien hoe verschillende dieren samen vrienden zijn, daarna wordt het gevoel van vriendschap gelinkt aan android. Dat je niet hetzelfde hoeft te zijn zolang je vriendelijk bent. Dieren samen vrienden zien zijn maakt bij veel mensen al snel een gevoel van blijdschap los, wat effectief kan zijn wanneer android zichzelf ook als een soort 'vriend' opstelt.

Ruiken:
Bij ruiken heb ik deze reclame gekozen. Dit is een nieuw soort reclamebord(ontworpen door Haruka Matsukura) die een smeltende gel en luchtstroom gebruikt om de geur van kip te verspreiden alsof het echt van de kip op het plaatje komt.

Proeven:
Bij proeven heb ik deze reclame gekozen. Coca-Cola probeert hier te zorgen dat je de smaak van Coca-Cola met bepaalde ervaringen gaat associeren, bijvoorbeeld Coca-Cola life met het gevoel van reizen.

Horen:
Bij horen heb ik deze reclame gekozen. Horen heeft niet direct iets te maken met hoe de reclame overgebracht wordt, maar het stelt horen wel vast als een belangrijk deel van het leven ervaren.

Zien:
Bij zien heb ik deze reclame gekozen. Bij deze reclame is puur visueel te zien dat je net zolang doet met 1 fles Fairy als met 2 flessen van een ander merk.